Fotografia Objecte promocional
Tutorial Android (https://www.youtube.com/watch?v=HIsrwpntlZ4&t=135s)
Full de contactes: https://www.youtube.com/watch?v=rb0k3L0PHvI
Canvi de PDF a JPG: https://www.ilovepdf.com/ca
Index del treball:
- Característiques del producte
- Fulls de contactes
- Proves de color
- Il·luminació
- Temps d'exposició
- Profunditat de camp
- Objectius
- Context
- Album Flickr ( enllaç al flickr )
Power point passat a PDF amb una diapositiva per cada imatge i el nom del efecte en la part inferior..
La última diapositiva ha de tenir un enllaç al flickr. ( al flickr han d'estar amb un únic àlbum )
60 fotografies de les que s'han triat les 20 seleccionades, una de cada tema.
- Llums, clau alta
- Llums, clau baixa
- Llums calides
- Llums fredes
- Llum directa ( il·luminació dura, flaix, foco )
- Llum indirecta ( il·luminació suau, difussors, reflectors )
- Llum lateral ( ombres llargues )
- Contrallum (fons il·luminat)
- Silueta (forma fosca, fons fosc)
- Reflexes (miralls, metalls, vidre, aigua)
- Distància Hiperfocal ( màxima profunditat de camp )
- Poca profunditat de camp ( composar amb elements desenfocats )
- Dibuix amb llum led, velocitat obturació 8 segons
- Poca profunditat de camp, diafragma f/2.8 ( enfocar primer pla )
- Molta profunditat de camp, diafragma f/22 ( enfocar infinit )
- Canvis de distancia focal ( angular ) mateixa mida objecte.
- Canvis de distancia focal ( teleobjectiu ) mateixa mida objecte.
- Macro ( poca distància )
- Contrast ( produir el màxim contrast de color o de forma )
- Camuflatge, iniforme, integrat ( amagar un objecte o una persona )
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada